Novi Sad
03.05.2016.
11:41 > 11:50
Kvalitet rada službe se meri time da građanin što brže i što lakše ostvari potrebu, stoga su kratke i efikasne procedure objektivan i najvidjiviji pokazatelj koliko pružaoci vode računa o korisiniku usluga.
  • shizofrenia

    04.05.2016 12:10
    +postin procenat na uplatu koji je dupli od uplate...
    svidja mi se veseo naslov,neki namcori bi to zvali maltretiranje i pljackanje gradjanina...
  • Ema

    03.05.2016 17:15
    Iz epizode obicnog gradjanina, a slicne nam se dogadjaju svakodnevno, Zivan je izvukao susstinu. Ti mali problemcici, na koje smo navikli pa skoro i ne primecujemo, zapravo su proizvod povlasčenog segmenta drusstva, ovoga puta javnih sluzbi i javnih preduzeca, ccija je svrha da opravdaju prekomerno razgranat i zestoko privilegovan sloj, a gradjane zaplassi cinjenicom da im na svakom koraku mogu praviti slicne poteskoce. Pohvale Zivanu i ocekujemo jos ovakvih priloga.
  • Gradžanin

    03.05.2016 12:49
    Nastavak
    Posle 1.5 mesec čekanja i obijanja šaltera i 400 dinara+PTT, dobih karticu zdravstvenog osiguranja, sve sa čipom na njoj. Drugi dan, Liman, dom zdravlja, ponudim "karticu" kad sestra kaže da oni nemaju čitače, i traži "knjižicu" iako je istekla overa??? Imao sam sreće, tj knjižicu i obavio pregled!
    Nepotrebno nam uvališe skupe bezvredne kartice, sad će na "tenderu" kupiti čitače, naravno od firme izuzetno bliske vrhu izvršne vlasti, koja "dobija" sve tendere u poslednje dve godine!!!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna